suatu pengorbanan..

saya taknak awak pergi...
jujur saya ckp,
saya taknak awak pergi...

heard u say that,
my tears cant stop from coming out..
yes,it's true that dream can do comes true..
but why with scarifices?
kenapa aku tak boleh capai impian aku
tanpa perlu berada jauh darimu...
memang benar,peluang sebegini hanya datang
mungkin once in a lifetime...
tapi..
itulah,untuk jadikan sesuatu impian itu menjadi kenyataan
pasti memerlukan pengorbanan..
5 tahun org kate kejap je..
tapi berada jauh darimu walau sesaat
 sahaja pun sudah sperti terlalu lama...
apatah lagi 5 tahun...
kalau dlm negara boleh la jumpa lagi,
tapi ni utk berada di luar negara dlm masa 5 tahun..
Allah....

i'm doing it bcoz of Allah,my family and most important thing,
for us..
never ever leave me..



Comments

Popular posts from this blog

dan kerana Tuhanmu,bersabarlah..

everything is changing

mengapa mengeluh (copy pastew from kak madi ^^'' )