dari sisi aku. disini.



dan ingatkah?
pernah aku khabarkan bahawa aku hanya gadis biasa
yang masih bertatih mencari redha




lalu..
biar aku akui..
aku mungkin bukan mawar berduri,
yang kau cari-cari..
harum dan berseri..
utuh memagari diri dan melukai tangan yg cuba menodai..
tetapi diri hanya teluki..
yang mungkin hanya mampu mengasingkan diri..
teluki yang tak digemari..


aku mungkin tak seindah
dan seharum mawar..
namun aku masih punya sisi yang indah..
itupun jika kau mampu menghargai
keindahan dan keunikan ciptaan Tuhan..


-tersenyum-melihat-langit-



sungguh,kau adalah hati yang ingin ku bawa hingga ke syurga..
dan aku pasti,syurga pasti lebih indah buat kita,
bila kita bersama..



Comments

Popular posts from this blog

dan kerana Tuhanmu,bersabarlah..

mengapa mengeluh (copy pastew from kak madi ^^'' )

kerana Allah..