kosong







so much things had happened since i've came back from alexandria..
back to malaysia..
so much things since i felt like i'm losing myself..
from the diseases,to the emotional and physiological pressure..
it did changed me a lot..

orang kata,
mereka2 yg selalu diberi ujian dpd Allah adalah mereka2 yg kuat..
kerna itu mereka dipilih utk menerima ujian itu..

but for me,
ujian itu hadir kerna aku adalah seorg yg lemah..
kerna Dia mahu aku jdi kuat,
maka Dia hadirkn satu demi satu ujian utk aku..

kerna dunia ini pastinya akan payah,
buat mereka yg ingin berjuang pd jalanNya..

kerna jalan ke syurga itu tinggi nilai bayarannya..
yg menuntut kita bddarah bagai,
agar selayaknya utk kita diami syurgaNya yg indah itu..

maka kerna itu,
aku redha..

biarpun aku tersungkur,
malah tersembam..
akan ku gagahi diri ini utk melangkah..
satu persatu ke arah cintaMU..





No matter how much I sleep,
I’ll always be tired, 
tired of life, 
tired of everything.

kerna aku lupa,
yang aku sekarang berada di dunia..
bukan di syurga Dia..


cuma satu yg ku pohon,
jgn Kau biarkan hati ini kosong terlalu lama..
sehinggakan aku hilang diriku yg dulu..
aku yg mencintaiMu..
wahai Tuhanku..




Comments

  1. Replies
    1. jzkk ukhti.. insyaAllah..
      cause we're all a fighter dont we? :')

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

dan kerana Tuhanmu,bersabarlah..

everything is changing

mengapa mengeluh (copy pastew from kak madi ^^'' )