untitled.






Ya Rabb,
jika untuk sekelian kalinya
aku harus melihat orang yg aku cinta bersama yang lain,
maka lapiskanlah lagi hatiku 
dengan kebahagiaanMU..
agar aku bisa turut bahagia melihatnya..
berikanlah kekuatan MU..
aku menunggu..aku menunggu..
dan aku percaya
bahawa rencana MU seribu kali lebih indah..



HATI. 
jangan kau taksub dengan cinta dunia. 
cinta itu sementara. 
mungkin kau tak bisa dapat cinta sesama manusia,
 tapi penuhkan lah cinta itu hanya untuk…
Si Dia Yang Maha Esa..



Allah lah yg memegang hati ini..
andai hati ini terluka,
ingatkan ia tentang Penyembuhnya,
agar Dia titipkan penawar bisa..
andai hati itu kecewa,
ingatkan ia tentang Pelindungnya,
agar Dia usirkan segala duka..
andai hati ini terpalit dosa,
ingatkan ia tentang Pengampunya,
agar Dia bersihkan debu noda..
andai hati itu gundah gelana ingatkan ia tentang Pentadbirnya,
agar Dia menghembuskan
tenang ke dada..




Cukuplah disimpan segala rasa dalam HATI, 
agar HATIku & HATImu lebih tenang menanti. 
Diiringi DOA tanpa henti dalam mencapai REDHA ILAHI 
agar CINTA yang HALAL buat kita satu hari nanti lebih DIBERKATI..












Comments

Popular posts from this blog

dan kerana Tuhanmu,bersabarlah..

mengapa mengeluh (copy pastew from kak madi ^^'' )

everything is changing